halloj :)

va ju på tjejkväll i onsdags, va kul! sov där också, sen kom mamma o hämta mig vid halv 2, sen stack jag till stallet, red i paddocken och de gick bra! sen åkte jag till min kusin och sov där till idag, och idag passade jag o emil, andra kusinen som då oxå va där vi passade martinas (hon vi va hos) barn, julia :D super söt e hooon!!! vi va på macken o handla sen hos min andra kusin som bor där i närheten, sen gick vi o gunga, sen hem o äta, sen leka sen vila sen kom martina o hennes sambo (julias pappa)sen så ja snacka vi o åt o lite sånt, sen vid halv 8 skjutsade matina mig hem och så kolla vi lite på idol, sen stack vi till willys o handla o nu sitter vi här o kollar på idol;) lisa ska nog oxå komma sen när kalaset som hon va på e slut (: sen ska hon antagligen fota mig imon när jag hoppar! :D och de funkar FORTFARANDE INTE att lägga in bilder :(:( jag fattar inte vad som e problemet för de funkar ju på andras? och sen har sanna blivit tsm med en kille, så jag e så jävla glad för hennes skull!!! :D mene ja, långt inne som vanligt.. :p hare gött (y) pusssssssssssss emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0