halloj :) ♥

innan vid 1 kanske stack jag till stallet så mocka jag o fixa sånna saker, sen red jag, tränade min balans genom att stå upp i sadel nästa hela tiden, eller ja ganska mke iaf. sen tränade jag på att hon ska svänga om jag lutar mig till höger och luta mig lite bakåt och titta åt de håller jag vill, trampa ner lite i den stigbygeln på ed hållet jag ska åt, sen trycker utters lite med ytterskänkeln, och leder med innertågeln åt de hållet jag ska, jag tar tygeln utåt INTE bakåt för då svänger man och inte leder. och den övningen gick faktiskt bättre än väntat! :D sen de med o stå i sadeln gick faktiskt också bra! sen mös vi lite i hagen :) sen cyklade jag hem och så stack jag casper o mina 2 kusiner till badhuset o va där från typ halv 4 till kvart i 7, va faktiskt jätte kul :) nu sitter jag här o har spelat zombispel med casper o kusinerna, men ska nog sätta mig o kolla på gossip girl! FAN JAG MÅSTE JU TRÄNA PÅ SPANSKAN OCKSÅ !! :( NEEEJ! :( aja jag tar de på fredag lördag o söndag o måndag ;D men ja imon blire först stallet, o min lillebror ska också rida, sen ska jag på tjejkväll! sen på torsdag till fredag ska då jag o min kusin sova hos min kusin(hans halvsyster) som jag sagt innan ;) men ja puss haj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0