fan vad jag läääängtaaar !!

jag längtar som f.a.n till 13-spelen! de e helt sjukt!!!
fast just nu längtar jag till nästa pay and jum/ride som är om lite mer än 2 veckor :D
ska hoppas 60-70 igen eftersom de inte gick sådär bra i 70 ;)

men jag längtar ändå tills dess!!! de ska bli så sjuuukt kul ! 
och sen efter de kommer ju ännu fler lokala ! och ja guuud JIPPI!!! :D:D 

och nu e de så också att jag e riiiiiktigt hoppsugen ;$ :p  men blir ingen träning förrens på söndag:( 
men ja, ska inte rida idag för jag e ju typ sjuk, och + jag tänkte ändå plugga idag till spanskprovet imon, om jag nu ska till skolan imon, för varje gång jag står upp för länge börjar jag må illa o känna mig kräkfärdig..
men ja jag får se, men iaf så ska lena i stallet rida henne idag (: 

och nästa vecka e de ju LOV!!!!! FAN VAD GÖTTTTTTTT!

känner att jag svor ganska mke nu men de måste man ju göra ibland ;D 


men här får ni några hoppbilder eftersom jag e SÅÅ sugen på att hoppa! det blir bara reprisbilder för har inga andra, men ska be mamma o fota när vi ska träna, och sen hoppas jag dom fotar och man kan få tag på bilderna från tävlingarna, för dom bilderna brukar vara superfina! 
och sen ska nog evelina fota på nästa pay and jump/ride :d   men MOBBA INTE BILDERNA!



 






shit vad daffi ser grov ut på vissa bilder :O


pusss emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0