god kväll ;)

stack till stallet vid halv 5 tror jag (?) :p men ja så tog jag hö till emelis hästar, och daffi, sen tog jag in thyra och ryktade henne, sen hällde jag upp mat i krubborna. sen kom emeli och då tränade jag thyra för henne, de gick bra (y) men jag måste träna på min baland!! och att daffi ska kunna svänga av min kroppsvikt, alltså att jag ska bara kunna luta mig så ska hon svänga, så de ska jag träna på imon i paddocken :D imon ska jag ha sooovmorgoooon!! har inte haft de på hela helgen och idag :p imon ska jag då träna daffi i paddocken, och casper ska rida puzzel (en b-ponny i stallet) sen ska vi nog gå o bada med kusinerna, sen ska jag kanske till lisa, jag vet inte än :p JAG HAR GLÖMT MIN MOBIL I STALLET!!! :O :O jag fattar inte hur jag kunde glömma den... min älskade telefon... <3 haha men ja får väl hålla ut ;) på onsdag ska jag på tjejkväll hos lisa, och sova där, sen på torsdag till fredag ska jag o min kusin sova hos min andra kusin som e min kusins halvsyster ;) men båda e mina helkusiner ;) haha lite komplicerad text men ja.. :p sen på fredag kväll ska jag träna:D mycke text nu igen.. men ja nu ska jag kolla på tv o kolla på lite bloggar sen ska jag bara CHILLA FRAMFÖR TEVEN!!! gött!!! pusss :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0