heeeej :DD

idag hoppträna jag ju :D gick sådär i början :/ men gick bättre o bättre :D vi tränade lydnads hoppning :D i slutet hoppade jag ett hinder på 80 i trav, sen ett kryss 80 i galopp och 4 galoppsprång senare på "samma rad" hoppade jag ett hinder på 90 i galopp:D gick super i slutet :D de e de högsta jag har hoppat med henne (a) men de har ju sina förklaringar varför vi inte hoppat högre :) men jag tyckte inte de kändes så högt o de e ju positivt (y) för de kan bli lite så när man bara hoppat lägre höjder, men ja de va superkul för jag va supersugen på att hoppa lite högre! så jag tror de kommer bli bra sen när vi tävlar lätt C från min del! :) men e jätte stolt! jag skulle egentligen ridit thyra idag också, men emeli va trött för hon hade haft massa hela helgen, så ska rida henne imon kväll ist ! :D så imon bitti ska jag o min kusin emil sticka till stallet, så ska jag fodra o släppa ut hästarna, sen ska vi mocka till daffi och emelis 3 hästar, sen ska jag rida :) sen ska jag till sanna, de va jätte länge sen vi va ! :( men nu blire av :D sen vid 5 ska jag till stallet igen o rida thyra, för jag ska lära känna henne och så för jag ska rida henne på sportlovet när emeli ska iväg :D pusss emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0