hej :) <3

va ju i stallet i morse, släppte ut hästarna o så, sen fixa jag daffi och red ut och min kusin cyklade med, de gick bra utom när hon blev rädd för några ankor ;) galopperade 3 "sträckor" sen skritta vi den lilla rundan :) va super mysa ! sen stack vi hem, då kom sanna, vi har kollat på jag saknar dig, och hon stack nyss hem, jag ska snart cykla till stallet tänkte jag :) ska ju rida thyra, men jag tror min kusin skulle med, men jag vet inte riktigt men han e heller inte hemma så blir lite svårt o säga om han ska med eller inte.. :p men ja jag ska nog cykla när jag har kollat färdigt på internet ;) hehe intressant o veta.. :p det funkar fortfarande inte o ladda ner bilder -.-' pussss emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0