hej igen :)

sitter här o lyssnar på denna låten som sjungs av denna sjukt söta tjej! http://www.youtube.com/watch?v=7oBQnIumBRY&feature=relmfu så sjuuukt sjukt bra o söt :o ja blogg.se funkar fortfarande inte -.- så de blir ingen "länkning" på den youtubesaken -.- men ja jag tycker ni ska lyssna om ni inte har hört de innan ! kl 6 ska jag hoppträna för emeli :D <3 efter de ska jag rida hennes häst thyra :D <3 vet inte om vi ska hoppa eller om de blir markarbete, vet faktiskt inte heller vad hon har tänkt med daffi ;) men hoppas på hoppning med båda !!! :D förresten så va jag och alexandra på center syd igår, vi skulle bara träffas en stund så vi bestämmde att träffas där :) jag köpte två fjäder-örhänge i svart och vit, och så köpte jag toppsar, en penna och lipsyl ;) tyckte jag behövde de ;) JAG HATAR ATT DE INTE GÅR O LÄGGA UPP BILDER? ni som läser min blogg, fuckar sig ert också eller e de bara min? :p nu e de ju lov också ! fy föööör vad SKÖÖÖÖNT! e ganska trött på skolan just nu så de e ritigt skönt att äntligen få lov! men ja ha de gött nu på lovet då! :D <3 pusss emilia :D

Kommentarer
Postat av: josephine

min funkar :)

2011-10-30 @ 18:35:09
URL: http://tolvmegapixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0