läggdags

har nyss kollat 1 avsnitt av pretty little liers och 1 avsnitt av gossip girl, asso de e så sjukt sjukt sjukt bra !! älskar de ! ska försöka få tid till att kolla de imon med ;) men jag måste även plugga -.- eftersom jag inte va i skolan torsdag o fredag så missade jag, ett fysikförhör, spanskprov, en mattediagnos och sen vet jag inte om jag måste göra hemkunskapen men de tror jag inte. så ja jag måste plugga sanska, fysik och göra matte. sen fick vi även tillbaka ett repotage från svenska i fredags, elr ja jag fick ju inte de, och de skulle man göra över lovet.. hmm.. men ja får väl göra de en dag sen, men jag har skrivit ett med över 1000 ord -.- men aja då kanske jag får bättre betyg om de e längre ;) (y) men ja nu ska jag sova, ska upp kvart i 8 imon bitti, blir inte många timmars sovande! kommer va astrött imon. men pusss ´godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0