shit vad störigt -.-

det går fortfarade inte att lägga upp bilder, och då kan jag heller inte lägga in videoklippen, men så fort de funkaar kommer dom (y) hade fodring o insläpp och utsläpp i helgen, så imorse va jag i stallet o mocka till emelis hässtar och till daffi, och släppte ut hästarna. ikv blire träning, tror jag, om inte de e för blött i paddocken vilken jag hoppas att de inte e! för jag vill verkkligen hoppa! jag har inte gjort de sen förra helgen, för de har inte funnits tid till de o sånt, så hoppas verkligen de ! imon ska jag nog va med sanna, och sen idag kommer mina 2 kusiner (y) ni får en liten ful video på mig själv också sen när de funkar ;) och seriöst mobba inte mitt utseénde ! man kan faktiskt inte hjälpa hur man ser ut! men ja kanske kommer inlägg ikv med pusss emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0